Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Parlören....

Publicerad 2009-10-12 05:30:45 i Allmänt

Jag har fått en tonårsparlör i brevlådan! Trevlig att de tänker på mig på Statens folkälsoinstitut, för visst måste det vara så att jag har fått den för att jag lättare ska kunna ragga 23-åriga muskulösa snyggingar på krogen, parlören har nämligen en ordlista längst bak så att jag ska kunna förstå vad de säger! Ungerfär som att lära sig Turkiska

Jag har nu knepat ihop ett litet stycke och dagens uppgift för er mina vänner är att översätta detta till vår vanliga "tantsvenska"

"Ikväll e de Valborg och då blirre hafla! Vi ska bengta oss guzziga på hojtarolja och blannevann, kanske oxå ngra slajdare! Sen tar vi en rundflata, ser till att foxa loss och mojar lite mera. sist e vi chewbacca och går hem för att bazza. imorgon vaknar vi med betongkeps och plingar varandra för att ha lucköppning!
Chin, Chin!"

Sätt igång och översätt, första med alla rätt får en strongfolle av mig!

(kan även vara så att jag fick parlören för att sonen R är 14, men jag lever ändå på hoppet om teorin med de 23-åriga grabbarna, jag ger dom "lite vaket" så går det bra....)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela