Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Resmål...

Publicerad 2009-10-19 23:16:07 i Allmänt

Jag har nästan bestämt mig för att ta en tripp över jul och ev. nyår till lite varmare breddgradet. Tror ni jag kan bestämma mig för vart jag vill åka? Inte för en sekund va! KapVerde ligger bra till likaså Dubai, nu var det givetvis en artikel om Aruba i nån blaska och då blev plötsligt det intressant. Har du tips om bra vinterresemål med barn, tipsa mig gärna! Thailand är jag inte ett dugg intresserad av att åka till så det kan vi hoppa direkt, i övrigt mottages allt med tacksamhet ;)

Här kommer lite gott och blandat från tidigare äventyr under året som kan rekommenderas!

                   

Alla ovan från Turkiet i April!
                                  

Kryssning med Royal Carabien, Lena och undertecknad. REKOMMENDERAR ALLA ATT ÅKA!

Kommentarer

Postat av: maudan

Publicerad 2009-10-21 17:19:15

Vicky tänk på Västindien vi har varit flera gånger på Tobago fråga Sanna vilket paradis det är... Dyrt men helt underbart.

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-21 19:40:49

Ja det skulle vara nåt men jag tror jag skippar ungarna på en sån resa, du vet matteekvationen dyrt+sabina=KATASTROF

Ska ragga upp nåt snyggt istället o ta med mig så får mormor ha ungarna!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela