Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

sabina o bältet. . .

Publicerad 2009-10-28 16:29:02 i Allmänt

Kolla varifrån!

Frukostdax för hela församlingen! Sabban serverade dagens bästa kommentar o frågade Robin, "varför sov du inte i översängen?"
"Jag vill inte sova uppe, svarade robin, när man är på en båt som gungar så man kan ramla ner o dö." "Men, sa Sabban då, du kunde ju ha tagit på dig säkerhetsbältet!"
 Sabina syftar här på bandet som håller fast sängkläderna när man fäller upp sängarna. . . .

Kommentarer

Postat av: maudan

Publicerad 2009-10-28 17:38:46

Det hade verkligen Sannas pappa behövt när vi åkte båten. Han kom nerdunsande mitt i natten men tack o lov hamnade han mellan sängarna på golvet o bara nån cm från bordet. Vi trodde han var skadad men han reste bara på sig o klättrade upp igen o sov. Barn och f.... brukar klara sig säger dom.

Postat av: Vickan

Publicerad 2009-10-28 22:52:47

Haha ja visst är det så! Robin tog däremot inte någon risk utan slängde upp mig istället...var väl tydligen skit samma om jag ramlade ner...Sabban tror nog fortfarande att det är bälten i sängarna, vi har försökt förklara att de är för sängkläderna men jag tvivlar på att det gick in ;)

Postat av: Smurfen

Publicerad 2009-10-29 02:51:53

Asså din unge har jordens bäste kommentarer!!!!! Me LIKE =oD

Postat av: pappa

Publicerad 2009-10-29 06:46:10

kan inte göra mer än att hålla med sabban:))))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela