Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Snart halloweenfest....

Publicerad 2009-10-15 17:49:58 i Allmänt




Dagarna springer förbi, "måndag börjar veckan..." och sen smack! så är det fredag och helg igen, What?? Det var ju precis helg....Jag tyckte precis vi hade kräftskiva, nästa helg är det redan dax för årets Halloweenfest. (Och javisst jag är mkt väl medveten om att vi tjuvstartar en helg förtidigt och anledningen till det är att många jobbar varannan och har sin lediga just nästa)

I år ska hela systerysters gäng från Mosås dyka upp är det tänkt, förutom dessa ett tiotal ytterligare och jag hoppas det stannar upp på runt 20 pers, mer än så brukar bli trångt o bökigt..... Eftersom systeryster ska närvara lär det bli ett sjujäkla paryt, vi är (tyvärr) oftast helt av banan när vi kommer ihop tillsammans med lite jäger o BajaPäron....

Nu till den lite mer besvärliga biten, det ska givetvis vara maskeradfest.... JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG!!!!!! "Ska du inte va häxa?" Säger alla jag frågar, men hur kul är det? Jag är ju häxa var o varannan dag.....

Så....har ni några tips och idéer för en bra halloweenutstyrsel? Jag har lagt en flaska BajaPäron i potten för "bäst utklädda" det vore ju nice som fan om jag fick dricka upp den själv;)

    TIPS MOTTAGES TACKSAMT!


                                           

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-15 19:51:25

Kolla in min blogg och se olika kläder till hallowen, jag vill gärna vinna en Baja Päron :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela