Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

TACK REMES!

Publicerad 2009-10-21 15:49:55 i Allmänt



Denna höst har jag haft förmånen att lära känna en fantastisk tjej på alla sätt och vis, vi kan kalla henne Remes! (eftersom hon heter så).

Remes! Är för tillfället bosatt under en viss bro i Sthlm med en viss Anka som granne (bortsett från de dagar, i allmänhet efter helg, vi delar gemensamt mentalhospital på okänd ort).

Senast jag var i stora staden på jobb var jag tvungen att besöka citybutiker. Det var ingen favorit direkt, snoriga ungar med tydliga svininfluensa-symptom som andades över mig i  tunnelbanan och blåhåriga kärringar med chivvavor man snubblade över på trottoarerna.

Jag fick givetvis hjälp från Remes! som lovade mig att nästa gång jag skulle till stora stan skulle hon i god tid röja bort alla hinder i förväg genom att skicka runt fru Anka med informationslappar på stan medans hon själv hivade ut lappar från luften i sin privatjet.

Jag återvände idag, och titta vad som möter mig på inkörstavlorna...

TACK SNÄLLA REMES! SOM VÄL ÄR DEN SOM SETT TILL ATT JAG FÅR POLISESKORT!!!!!

Men gumman, nästa gång behöver du inte boka upp snutarna så länge, jag kom mycket riktigt klockan 11 men var ju klar och lämnade Sthlm redan vid ett-tiden så nu ska krakarna sitta ända till klockan åtta i sina blåvita folksnappare o vänta på ingenting.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela