Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Vad har hänt i bastun på Harpsund????

Publicerad 2009-10-17 12:08:37 i Allmänt



Det har renoverats på Harpsund....
För ett tag sen lade regeringen in att blygsamt önskemål om en renovering av bastun i Harpsund som motion i Riksdagen.

Notan för denna renovering har nu blivit offentlig,
1 920 000 kronor.

Hur är detta möjligt??? Vad har man gjort???

Jo, bland annat detta:

• Golvet består numera av öländsk kalksten för 2 000 kronor kvadratmetern

• I relaxrummet utanför bastun finns en sittfontän i sten med uppbyggnad i leca för 50 000 kronor

• Golvvärme har installerats för 30 000 kronor

• Mosaik har lagts in i våtrummet till en kostnad av 35 000 kronor

Antag att det dessutom har kommit till ett par bubbelkar och lite tingeltangel

DET ÄR FORTFARANDE LÅNGT TILL 1,9 MILLE!

Reinfelt! Du vet att jag ÄR och förblir väldigt blå, och jag tycker du är den bästa Stadsminister vi haft på väldigt länge. Jag har även full förståelse för att något behövde göras i bastun efter att Göran o TobleroneMona suttit där o svettats o fisit under 8 år, MEN KAN DU SKIPPA TABBAR SOM DESSA NÄR DET SNART ÄR VAL???? *Ber snällt på mina bara knän*

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5961381.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela