Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Kärringvård (favorit i repris från Fb)

Publicerad 2009-10-11 21:40:51 i Allmänt

Jag har idag inhandlat en formidabel rengöring från Kanebo...Fruntimmret på NK var givet inte sen att tala om för mig att Kanebo hade en tvåstegsrengöring, dvs jag skulle köpa 2 olika rengöringsprodukter. Den ena skulle användas först för att sedan upprepa samma procedur med rengöring nummer två. Vad skulle då detta vara bra för? Jo, den ena tog bort smink o exfolierade den andra ser ut som dynga o gud vet vad den skulle vara till för, men den skulle löddras i allafall. Kort och gott, Kanebo tjänade dubbelt om jag gick på detta och det var nog det egentliga huvudsyftet....Efter detta ska det på ansiktsvatten, ögoncreme, serum, nattcreme, halscreme o säkert nåt mer konstigt. Sen ska det cellulitcremas, fotcremas, handpealas... JAG UNDRAR HUR DAGS ÄR DET EGENTLIGEN TÄNKT ATT EN STACKARS FLICKA SKA FÅ GÅ O LÄGGA SIG???? Gissar att allt är färdigt framåt 3 på natten om man startar vid 20-tiden........

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela