Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

36 500 kr för taxi...Jag kan köra nästa gång!

Publicerad 2010-04-16 22:46:51 i Allmänt





Läser att John Cleese blev fast i Oslo då alla plan numera intagit markläge
vem fasen vill vara fast i Norge...

Inte John iallafall som tog en taxi till Bryssel
Nota? 36 500 Kr



För första gången på mkt mkt länge funderar jag på fullt allvar om jag skulle tillbringa denna helg på Arlanda eller Landvetter för att köra lite svarttaxi...



Avslutar med dessa rader denna kväll till förmån för att lägga mig i sängen och fundera vidare över denna helgplan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela