Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Det började med en säck hundmat part two...

Publicerad 2010-04-27 20:59:52 i Allmänt

...och den blir kort som satan.
Inte fasen orkar jag haka upp mig på skitsaker hur länge som helst.
Vi kan sammanfatta eländesveckan med att jag inte hann hem på torsdagen
Enda hotellet som fanns i närheten var samma hotell som jag veckan efter har en jobbobservation på och jag hade inte möjlighet att göra det uppdraget ett par dar tidigare
StoreSupport ringde o behövde Beckersplock i Västerås
Puckofia som tydligen inte kan säga nej sa "visst fixar det"
Givetvis hinner jag inte både Gislaved-Borås-Jönköping-Plock i Västerås-Vidare till Sthlm på en dag...
Var tvungen att passera Örebro från Jönköping och tur var väl det, lagom jag körde av motorvägen rasade bilen ihop i en sorglig hög av trasiga delar.
bla bla bla kan fortsätta en stund till, MEN nu konstaterar jag att förra veckan var den värsta jag haft på 300 år o en lång vinter och nu lägger jag den bakom mig o ser framåt istället.
Imorrn tar jag slutgiltigt beslut i bilfrågan....återkommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela