Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

det rullar en Fb-status....

Publicerad 2010-04-05 21:10:40 i Allmänt

....som går så här:

Jag är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, inte heller killarnas första val. Men jag är mig själv !! Kopiera detta om du är dig själv!


Det var väl ändå det mest idiotiska jag läst på 300 år o en lång vinter! Vad är det för självförtroendelös människa som skrivit detta för första gången o börjat skicka runt????

så här SKA det stå!!

Jag är söt, jag är snygg, jag är vacker, jag är killarnas första val, OCH jag är mig själv !! Kopiera detta om du är dig själv!

så, mina vänner....feel free to copy this one instead;)

Jag vill inte se några mer "jag dissar ner mig själv-statusar"
ALLA är vackra på ett eller annat sätt o skönheten varierar från vilket håll man tittar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-05 21:26:42

ALLA är vackra på ett eller annat sätt o skönheten varierar från vilket håll man tittar!

Det var lite djupt för att komma från dig..Så här öppet!!!!

Ja ja man lär sig något nytt varje dag..:))))

Postat av: vickan

Publicerad 2010-04-05 21:34:36

hmmm....eller så har du helt enkelt aldrig riktigt LYSSNAT på vad jag har sagt......du vet att höra och att LYSSNA är två helt skilda saker

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-05 21:38:34

OKI JAG LYSSNAR...OPPPPSSSS!!!!!

Ler nu...

mamma mia......

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela