Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Fuckvecka...

Publicerad 2010-04-22 23:23:38 i Allmänt

Veckoplaneringen har gått käpprätt åt skogen för länge sen...
Istället för att vara klar, hemma o på väg mot Sthlm imorrn sitter jag på hotell i Värnamo....Med Gislaved kvar, hela Borås samt Jönköping.....Samt plock åt Beckers i Västerås.
Jobbar 8-23 i 3 dar nu....kört 178 mil hittills....avverkat snart 70 butiker
Totalt craschad....o veckan är lååångt ifrån slut.

Nu ska jag gå o lägga mig
Grina en stund av frustration
Fundera över om jag har fått magsår
Sen sover jag.....nati på er vänner:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-23 18:23:05

Då får vi hoppas att du får en riktig goding när du kommer hem....Ta det lugnt!!

Postat av: vickan

Publicerad 2010-04-23 21:34:36

haha, ja det skulle va nåt va. Vart faen skulle jag hitta den???

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela