Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Rejmes hyllade mig med blommor...

Publicerad 2010-04-30 21:23:55 i Allmänt

...när jag idag hämtade bilen

 

Samt en stor skylt vid bilen där det stod nåt i stil med
"Grattis Viktoria Nilsen till din nya Dacia Mvc bla bla bal"
Även VD:n för bilfirman hade skickat med ett brev

FASLIGT HYLLAD FÖR ATT HA KÖPT EN BIL....

 



Morsan spekulerade i om det kunde vara första gången på flera år de hade sålt en ny bil så här efter lågkonjukturtider. Vi väntar med spänning på om det även kommer en helsidesannons med tacktal till mig i morgondagens tidningar.
Men, största förhoppningen från min mor är att jag med detta köp har verkat till att hennes Volvo-aktier kommer göra en raketstigning.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela