Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Säborg har just sabbat mitt singelliv

Publicerad 2010-04-11 21:04:20 i 23 dagar singel-relation

genom att erbjuda en kurs i brudvals
Jag har nog aldrig gått nån kurs i vals
och jag har ju en förkärlek för när det ser snyggt ut
det gör brudvals
JAG SKA GÅ
Problemet som nu uppstod är att det är en förbaskad PAR-kurs
SÅ nu har jag max 23 dagar på mig att gå från singelliv till en relation för att fixa detta.

TACK FÖR DEN PASSEN KNUT, INTE HELT SCHYSST TYCKER JAG!

Det är alltså nu det ska letas under varenda gran, min kravlista på killar existerar inte längre, jag tar va skit som helst, bara han dansar vals den 3 maj och tre veckor framåt

LÅT NEDRÄKNINGEN BÖRJA!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-13 13:25:59

Jaaaaaaa keep Rockin!!!!

Ja händer inget på par fronten..så hakar migo på.

Sedan vet jag inte var man dansar vals..ÅÅÅÅ så ska man ju ha rätt kläder.pingvin jacka,smoking????

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela