Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Ännu en helg avverkad:)

Publicerad 2010-08-22 10:36:39 i Allmänt

Gjorde en heldag med världens bästa kompis Lena under fredagen

Körde sen pizzakväll med kidzen o lyckades få en med maskrosblad...



Men Rob, vad äre du har beställt????

Sen blev det en sväng till O´learys med roliga vänner:))
DET blev en riktigt kul kväll, sprang på massor med gamla bekanta och hade hur kul som helst.

Lördagskvällen gjorde hela familjen soffan framför "Sagan om ringen". Det händer inte ofta med en tonåring i huset så det var myyyyys!!!!
Åkte dock på ett "Daaaanieeel, snälla kom hem, Vickan saknar dig" -moment, men det gick faktiskt över efter en stund.
Jag kanske är botad snart från mr Avesome!

Idag är det städsöndag. Huset ska rensas o uteplatserna fixas till inför hösten. Sen blir det visit hos morsan o farsan, ska försöka fjäska till mig herrskapets bil en dag i veckan.

Ha det bäst!


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-08-22 10:39:49

Botad från Daniel????? Nja, du sitter som ett frimärke på ett brev där, så fort han dyker upp i Sverige nästa gång så det tror jag vad jag vill på...

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-08-22 12:59:31

Jaja, det var väl kanske ett stort K i det där Kansket..... Ge mig en vecka till eller två så ska du se att ja ÄR botad, hihi. Nu ska du vara snäll!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela