Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Neutrogena....

Publicerad 2010-08-27 21:16:08 i Allmänt

Gjorde sista vardagen i veckan med Neutrogena-event



Dra åt fanders vad det var lååååångsamt



 

Men tack o lov kom Sanna o Micke o roade mig en stund
Och så träffade jag min gamla GL Eva från Tupperware. Hur kul som helst!



Kom hem till ett helt tomt hus
Så, då får man passa på, hoppade genast i badet. Min rygg killing me från det förbaskade färgplocket i fredags...



Hår & Make har INTE riktigt samma resultat 10 timmar senare.....



Nu ska jag gå o sussa framför nån trist film på TV
Imorrn väntar Sthlm & nya jobb
SEN gör vi O´Learys till kvällen:))


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela