Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Viasatveckan....

Publicerad 2010-08-02 07:29:39 i Allmänt

...startar NU! Go Go Go!

Eller inte kanske, jag är visst fortfarande utan bil....
Dagens första punkt på agendan är alltså att försöka hamna On The Road Again

Sen kör vi, 56 radio/tv-butiker från Charlottenberg-Sala via Nyköping o Strängnäs ska besökas & utöver det har jag lagt på runt 20 andra "jobbstop" med butiksbesök
Det blir en låååååång vecka
Men, låååång vecka ger fliiiiiis så det är det värt:)


Nu ska jag klunka i mig kaffet, ringa verkstan i Akalla, cykla ner till Fritids med lilla fröken & efter det HOPPAS jag verkligen att jag sitter på ett tåg eller en buss till Sthlm för att hämta en lagad bil så jag kan börja jobba!


To be continued liksom......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela