Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Winnerbäck har spelat för oss.....

Publicerad 2010-08-17 09:32:26 i Allmänt

....och det var HUR BRA SOM HELST!!!!!



Det blev lite vin innan förståss, och sen hade ju Vickan ett mission
GÅR det att smuggla in en flaska kosken???
Förra året gjorde jag väskan dubbelbottnad o fick en flaska Passoa genom väskkontrollen, så... varför bryta en kul tradition?
Men, köra samma väskplan kändes B, jag la en flaska kosken innanför strumpbyxorna istället.

 

Väskkontroll, CHEK!
Kroppsvisitering!!!! Hmm, det hade de inte förra året.......
tänkte, Shit! hittar de en flaska sprit i min häck skäms jag ihjäl!!!
De hittade den inte......Ibland är det BRA att ha stort arsle liksom......

 

Systeryster och Lena hittade dock min kosken. Klunk, klunk sa det där
Mats o Lenas karl hittade öltältet, klunk, klunk sa det där med
Klunk, klunk sa det lite här o var i parken.
Resultat:

Någon hade väldigt kul
Fåtalet hittade rätt väg hem
Någon gjorde stan
Någon är väldigt arg
Någon hamnade i polisens fyllecell
Någon styr upp o gastar

GÖR OM GÖR RÄTT!!!!!!!

Det VAR en otroligt kul kväll
Dagen efter BLEV en katastrof
MEN man överlever katastrofer med HAR JAG HÖRT:)

Stort tack till alla involverade för denna händelserika augustdag!





Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-08-17 10:55:08

Hahaha ja tror nästan ja VET vem de va som besökte cellen!!!!

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-08-17 11:39:47

hahahah, nynnar vidare på "vart tog den söta lilla flickan vägen, vart tog hon vägen, vart tog hon vägen"

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela