Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Fabergé

Publicerad 2010-02-22 20:56:19 i Allmänt

Sabb tittar på "anastasia" o vi kombinerar det med lite Rysshistoria. Snart är frk åter i köket. "MAMMA, vad är det för ägg?" Det är ett Fabergé svarar jag o ger henne kort beskrivning. "MAMMA, kan jag få ett sånt??" ehh..svarar jag TA DET MED PAPPA när han kommer hem. "JAA sa Sabbis, han har hundramiljonerpengar vet du mamma" Visst svarar jag diplomatiskt.. Och säger nu Grattis Steff till nya presentkrav

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-02-23 17:23:36

Hmmmmm!!!!!!! tack vick hemskt mycket tack:)))

klart du ska få ett ägg pluttan..

sedan får du hälsa på pappis på ett väldigt låst ställe,eller ca 12 bast.

men vad gör man inte för pluttan.

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-02-23 17:50:34

Tacka inte mig, tacka ryska tsar-familjen;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela