Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

fram med grabbarna.....

Publicerad 2010-02-27 18:45:50 i Allmänt

...läste just i tidningen glamour att vanligast sättet att träffa nån på är genom vänner och familjs bekanta-bekanta.

jahaja.....

då får jag säga åt mina vänner att börja leta snygt åt mig alltså!!

här kommer en liten presentation ni kan använda

"makalöst fruntimmer i en ålder av ständigt 28 år kommer ÄNTLIGEN återigen ut på marknaden! detta är en fd. otroligt bortskämd tjeja som är van att sitta i topp på pedistalen och inte accepterar något annat. i gengäld får du en vass brud i snygg förpackning (så länge sminket är på), med egen vilja och egna ben att stå på. självförsörjande med eget boende som inte under några omständigheter kommer att ändras. bra som faen på att kn**....ja ni vet (jaaaa...jag HAR referenser på DET)
barn finns och nya är ICKE önskvärt
rik armmuskulatur ger dig ett klart försprång...."

så nu är min fråga, vänner! VAD HAR NI FÖR FÖRSLAG ATT KOMMA MED?????

Kommentarer

Postat av: FF

Publicerad 2010-02-27 21:29:25

jag har en tom pedestal, middag?

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-02-28 08:49:51

hehe, här gissar jag......

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-28 17:40:24

Du far in å ut på marknaden som en galning!!!!!!!!

nja hon ä nice men krävande..referenser finns om så önskas.Pedistal Hmmmm om bara det räcker:)))

Postat av: vickan

Publicerad 2010-02-28 18:52:02

tsss....jag är väl inte ett dugg krävande heller....

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-28 19:38:22

NIIIIIIII eller hur!!!!!!

tips å trix säljes till högstbjudande..

Mony talks!!!!!!

:))))))

Postat av: vickan

Publicerad 2010-02-28 20:07:49

neeeeej, jag VET vilken kategori du skulle kunna erbjuda DET betalar jag INTE för;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-01 18:23:36

du behöver inte betala.det är ju du som är ute på marknaden igen..

Finns sägert några som vill ha lite insider info.

:=))))

Postat av: vickan

Publicerad 2010-03-01 18:26:29

haha, "steffs skötselmanual av frk ragata säljes till högstbjudande" eller?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela