Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hackar morsan igen!!

Publicerad 2010-02-14 14:34:25 i Allmänt



Tjabba boys´n´girls!!! Hackar bloggen igen för att skicka en alla hjärtans dag hälsning till pappis!!!!!



Hej pappa! Jag har gjort massor hos mormor. Vi har ätit tårta som det var ett hjärta på. Jag har fått små katter som man kan dra i ett snöre så springer de själva, men bara en liten minut. Stora kramar o pussar på alla hjärtans dag från Sabina till min bästa pappa!


snart har jag INGA tänder kvar!!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-02-14 16:42:33

Niiiiiii inga tänder men du ä sötis ändå..

va gottis du ätit hos mormor mumms!!!!!!!

när pappis kommer ska du å jag gå å klippa oss tror jag.

Hörde att du var jätte duktig i skolan.Å va glad jag blir.tusen hundra kramar o pussar på alla hjärtans dag

pluttan.älskar dig//// din pappis

PS:snart träffas vi jippi jippi :)))))))DS:

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela