Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

halva helvetesvecka nr 3 avklarad....

Publicerad 2010-02-17 20:32:50 i Allmänt

...och bilen har rullat tillbaks från Stockholm. MEN det blir en vända dit igen under veckan då det fortfarande är ca 15 butiker kvar att besöka. Känns som det inte spelar nån roll hur många jag avverkar efter vägen, det minskar fanimej inte ändå!!
Imorrn blir det dock en paus från detta projekt, då ska jag till El-giganten o göra exit-intervjuer med deras kunder. Det ska bli förbaskat skönt att få göra lite annat som omväxling! Jag är förbaskat trött på kaffe, bullar o choklad-jobb, även om ungarna för tillfället tycker jag har världens bästa arbetsgivare!

Idag hamnade jag dessutom i ett livsfarligt köpcentra...och vad hittade jag där tror ni? Jepps en skobutk med superrea....Alla skor i hela butiken 100-lappen/par....

Vad jag kom hem med?

Dessa...



Samt dessa



Butiken heter Belle Shoes och du hittar deras hemsida här!

http://www.belleshoes.se/stovlar.html

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela