Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

halva veckan avklarad

Publicerad 2010-02-03 18:49:41 i Allmänt

då har jag avverkat drygt halva Viasat-veckan och ligger faktiskt en hel dag före i planeringen, Jippie!
Känns ju definitivt som de kunde ha valt en bättre vecka vädermässigt för att ligga ute på vägarna....
Men, det är bara att bita ihop när sladderdårarna passerar och hoppas att de flesta "jag kör max en gång i veckan o vet knappt hur man gör" håller sig hemma!

Igår hann jag riktigt mycket, hela värmlands skyltning SAMT en catch-up träff med Marcus, kul det var ett tag sedan! Sprang sedan på min Viasat-säljare samt en ny trainee i en av butikerna och hann ifatt boxer-merchen i Karlstad.

Idag gjorde jag klart Västmanland och nu är det bara Östergötland och Södermanland som återstår, pice of cake på 2 dar (hoppas jag)

På tal om Marcus så har han öppnat sin restaurang i Arvika (därav vår catch-up, passade ju mig klockrent att stanna till o ta en fika innan jag fortsatte då jag ändå var där) och den är väl värd ett besök om ni någon gång passerar denna bygd.
restaurangen heter


huset i arvika


och adressen är fabriksgatan 31

suverän mat bra priser o trevlig personal, vad kan man mer begära? tips på vad ni ska äta? helstekt ytterfile med potatisgratäng & grönpepparsås förståss!
så  här trevlig är restaurangen invändigt



ÅK BARA ÅK GOTT FOLK!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela