Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Herman är äntligen färdig!

Publicerad 2010-02-07 08:37:36 i Allmänt



Ja, tilllslut fick jag faktiskt kedjebrevskakan färdig. Vilket resulterade i en långpannekaka med äpplen, kanel och choklad (ja, det skulle vara nötter oxå men jag hoppade dessa, om jag inte orkade hacka eller om jag tyckte det var godare utan? DET får ni lista ut själva)

 

Då återstår 4 delar grundsmet som ska delas ut till 4 nya offer.....Hehe, vilka kan det bli?

Kommentarer

Postat av: Gunila

Publicerad 2010-02-08 18:25:25

Jag minns Herman sedan 70-talet. Mamma och hennes vänner delade Herman, matade och gräddade. Nostalgi på hög nivå!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela