Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Idag körde jag ihjäl mig...

Publicerad 2010-02-21 00:06:00 i Allmänt

...en gång, MEN det är inte så lätt att bli av med Vickan. Jag är som katten o har nio liv...Eller denna frk i bilen


Hon har ju varit i o styrt upp ett par gånger tidigare....Thanks babe, love U

MEN ska jag få dö nån jävla gång eller????
Om du fortsätter efter att jag fyllt 80 då har du problem den dag vi möts igen!


Vad som inträffade frågar sig väl då ni läsare som fortfarande finns LEVANDE bland oss.
Jo, kortfattat....kom i backen från Hova mot Gullspång. Brant nerför, korsar 26:an, snökaos. Finns ingen broms som tar det allra minsta o går därmed inte att få stopp på bilen. Far rakt över 26:an i 70 knyck. Kom 1 plog, 3 bilar o en lastbil 30 sek senare. Hmmm....hade inte plogen stoppat upp dessa då hade det varit tack o hej Vickan.

Sen fortsatten dagens vända mot Mariestad, Trollhättan, Uddevalla, Hunnebostrand o Tanumshede. Detta är en LÅÅÅÅNG story, som jag inte orkar skriva ner efter 73 mil o 14 timmar arbetsdag, men jag lovar DEN KOMMER!!!!

Så här såg det ut i sydvästra Sverige idag...

         

Vad gav då jobbet mig i uppdrag att shoppa idag?

Jo

       


Vad kunde jag inte låta bli att köpa för egna betalmedel?

Dessa...



Och vem är det som kommer få ett nytt fönster i rosa imorrn????

denna bortskämda frk nippertippa förståss


nu är det tack o gonatt för idag!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-21 00:12:54

Fy sjutton...tur att jag har min chattisvän kvar...<3

Postat av: Mia

Publicerad 2010-02-21 08:31:41

Usch och fy vilket öde även fast man kör försiktigt, Själv har jag min mamma i Nyköping på kanin utställnig el det som skulle vara i tennishallen. Taket rasade in och en massa kaniner är ev döda el borta. Tur är väl att ingen människa var där och kom till skada. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-21 08:47:21

du bör ju veta hur man kör i VINTERVÄGLAG!!!!!!!

Förvirrande kvinna:))))

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-02-21 09:01:25

Ja du T, den chattvännen blir man som sagt inte så lätt av med;)

Fy fasen Mia, stackars ägare (OCH kaniner förståss) De gick faktiskt ut på nyheterna på radio igår från Boverket o uppmanade alla fastighetsägare att se över tak. Undrar hur lång tid det tar innan mitt rasar in, Öbo klarar ju inte ens att röja gatorna i området....

AnonymaEXkexet, Jag VET hur man kör o är inte förvirrad för fem öre (jaaa,jooo lite kanske men inte när det gäller körningen) MEN du vet ju vilken väg det är, det var så länge sen jag körde den o jag hade för mig den gick direkt till Gullspång. Backen för att svänga ut kom som en total överraskning och då gick det bara inte, var bara att blunda o gasa upp istället för att komma snabbt som attan över den där förbaskade Mariestadsvägen.

Men du vet ju oxå att Anne styr upp sånt där, kanske avstår från att göra om ändå iof..

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-21 17:14:53

ja en jävla tur att Anne är med å håller en vakande hand över dig PUUUUUUU!!!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela