Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Lasse Stefans i parken

Publicerad 2010-02-07 08:55:50 i Allmänt

lördagkvällen började med melodifestival med kidzen.
Usla bidrag rakt igenom är det enda jag har att säga där. Hoppas verkligen att det kommer bättre bidrag längre fram annars får hela Sverige sitta med skämskuddar då det blir dax för Eurovision i Norge...
Sen rullade bilen mot



där det var dans till dessa herrar



Kanonkul kväll i trevligt sällskap. Jag mötte upp Sussie, Anders, Rosie och Thomas på plats och stiftade bekantskap med några fler i deras sällskap.
Jag ska väl inte påstå att jag är någon större Lasse Stefanz-fan, tycker det är ett ganska trist dansband (men det talar vi inte om för Rosie o Sussie, de anser ju att herrarna är guds gåva till kvinnorna, hihi) men det är roligare att vara flera när man ska iväg och allt går ju att dansa till.
På tisdag ska vi iväg igen, då är det Drifters som spelar upp!
Kvällens dansbandslook blev så här

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela