Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

ligger lite efter.....

Publicerad 2010-02-06 10:37:15 i Allmänt

...med bloggandet!
Det har varit en sjukt tuff jobbvecka, antagligen fick jag ihop nästan 80 timmar innan jag är färdig med den (ja, jag ska iväg en sväng idag oxå..)
Hinner inte ett dugg annat, jobbar till 19-22 nånstans, hämtar Sabbis hos mormor, slänger henne i säng, ber Robin ge mig 5 minuter framför burken så jag får kolla jobbmailen. Slocknar sen direkt som en sten. Verkar som klockan ringer direkt jag lagt mig, och sen är det upp igen, 45 min tidigare än annars för att hinna planera in de jobb som dykt upp på mailen jag kollat. KORT O GOTT, har inte funnits en minut för bloggandet.
Och jag har ramlat på så mycket kul efter vägen!!! MEN nu är det dax, idag blir det maratonbloggande nu under förmiddagen med alla roliga inlägg från torsdagen och fredagen jag hållt på!
Trevlig helg förresten!
Ikväll ses vi i parken o dansar till Lasse Stefans


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela