Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Lördag och beeejbfest

Publicerad 2010-02-13 08:38:25 i Allmänt



Ja då har man avverkat ytterligare en vecka med alldeles för många arbetstimmar. Dessutom ligger jag en dag efter, då Storesupport snor dagar för mackarna o kioskerna genom att påstå att de bara ska ha "lite lite hjälp med Beckers" Vad lite lite resulterade i? En heldag på Bauhaus förståss samt en på Ö&B.

Mack o kiosk-bemmannerskan ringer dessutom dagligen med följande mening "vi har fått strul på dittodatt-distriktet kan du hjälpa oss med det också?" Vad det har resulterat i? Ja, nästa vecka har jag jobb för 8, kanske 9 dagar som har deadline på söndagen.....Får se hur jag ska meckla ihop det...

Men, nu är det lördag. Det ska fixasotrixas med kvarsläpande butiksrapporter, sen ska hemmet försöka röjas av en smula så det blir beboligt igen och efter det kommer brudarna för lite tjejfest o melodifestival. Idag är Highlights med om jag inte minns fel, jaaaaa Andreas o ögongodis;)



Trevlig helg på er!





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-13 12:37:44

Behöver nog nu..efter veckans jobb..

ha det kul i kväll å hälsa vild basarna.alltså de små..Al in Vickan :)))))

Mater horn 4 ever!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela