Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

lördagen segar sig fram.....

Publicerad 2010-02-27 18:30:09 i Allmänt

...men vi har avverka halva agendan åtminstone
både sabban o jag blev totalt utmattade av bion och somnade som klubbade sälar då vi kom hem, nu vetefan om jag ens orkar laga mat.....

dessutom råkade jag nicka till en sväng på bion, vilket inte alls uppskattades av lilla fröken o resulterade i ett hårt slag i sidan följt av "sov inte mamma"

nu känner jag mig helt matt och har konstaterat att jag, förutom att vara genomförkyld, drabbats av "visssiffrabrist" och funderar på....om jag nu, när jag fixat bort alla mörka moln som länge låg över denna familj, är det då dax att kanske ta tag i detta?

möjligen.....ni vet ju vad jag alltid sagt, MAN BLIR FET AV ATT ALDRIG K***LA och jag har ju en månads bullätande bakom mig som ev. satt nåt litet spår....

KORT O GOTT, nu kör vi dejtingrace!!wanna play????

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-28 10:24:04

Jaaaaag slutar ALDRIG att garva åt dig..

Du ä fan sinnes slö!!!på ett bra sett.

K***LA .kan du ge dig fan på att man BEHÖVER!½!!

Men jag är ju den lugna typen, å lite blyg.

Så vid 2013 kan det hända att man kan få K***LA

lite...



Postat av: Vickan

Publicerad 2010-02-28 10:30:45

2013????? det lät optimistiskt....

lite?????? det lät trist.......

själv har jag förväntat mig resulatat omkring 2016

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-28 17:35:47

Lagt ribban LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGT nu för tiden..närmare bestämt bägge ribborna ligger ner:))))

Postat av: vickan

Publicerad 2010-02-28 18:53:12

hur går det med förslagen som ska strömma in???????

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-28 19:35:25

Nja..Bra kille reder sig själv..

Min tid kommer..

Vem fan har bråttom???

Höjden av dåligt sexliv är när handen sommnar..

Postat av: vickan

Publicerad 2010-02-28 20:09:28

bah! inte alls....höjden av dåligt sexliv är när man inte ens kommer ihåg att man har en hand

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-01 18:26:04

Jo så sant..Blääää!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela