Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Tisdag

Publicerad 2010-02-09 07:16:40 i Allmänt



Morrn på er!
Idag blir det servicemätningar genom Östergötland och Jönköping för hela slanten! Kaffe o bulle ska inhandlas på varenda ställe, gissa om jag kommer ha ont i magen av allt kaffe när jag kommer hem....Bullar, ja det lär jag inte behöva baka på ett tag, gissar att jag har runt 60 butiker som ska besökas de närmsta 2 veckorna:)
Sen finns det en plan för kvällen att besöka Brunnsparken för att dansa till Drifters, MEN hur dax kommer jag vara hemma igen? Hur lång tid kommer rapporterna som måste stansas in ta? Ja, vi får se om tiden räcker till även för lite dansande, är definitivt inte helt säker på den saken tyvärr.
Ha en underbar dag alla läsare, händer det nåt spännande efter vägen får ni självklart en blogg-update från mobilen!

Love, Vickan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-11 12:57:17

nu är det full rulle på jobben!!!!!!!skönt va?

men du bör vara ganska slut i kålan..

ja ja du får ta lite sido vinster när det är dax för det...

keep up the god work :)))))

http://www.youtube.com/watch?v=qiQudDd_RCk

Titta på videoklippet i ett nytt fönsterWHITESNAKE - HERE I GO AGAIN

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela