Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Vart fasen är jag??

Publicerad 2010-02-06 10:14:30 i Allmänt

Hamnar här....
Vinterpolicy...undvik vägar som har 3 eller inga siffror.....den planen sprack va!



Jag ska till en Radio/Tv-butik i nåt som heter hummelby-dungen eller liknande. Gissar att det inte kommer dyka upp en elgiganten direkt...
Yes! Här i ladan håller han till!
Radio-Hasse....

 

När jag ska åka vidare läser jag på skylten.....



Och viker mig dubbel av skratt
RadioHasse har "lämna in service dygnet runt"
Mitt ute i skogen....
SNÄLLA, kan någon av er testa detta genom att åka dit 4 på morgonen o lämna in en trasig video eller nåt så vi får se om han verkligen öppnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela