Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

09-sista timmar, part 2 juli-dec

Publicerad 2010-01-01 12:37:38 i Allmänt

Jaha, hu förflöt då resten av 09? Januari till Juni har vi ju avverkat o kunde konstatera att det inte var överdrivet innehållsrikt....Kör på med resten av året så får vi se vad som händer!

börjar Juli månad med att jobba, jobba, jobba sen tar vi årets kryssning alla kategorier! Bästa vännen Lena bjuder med på 5 dagar med Royal Carabiens båt Vision of the seas! Vilken resa, en av de bästa jag gjort i hela mitt liv, vilken båt, vilken mat, vilket umgånge!!! Men nåt saknades......vad var det nu igen??? Javisst, sömn.......Var nog kraschad en vecka när jag kom hem igen! Tack Lena för att du tog mig med, tack till de nyfunna vännerna från den resan som berikade den med massor av skratt!

                                                  

sabban o jag gjorde massor med jobb på olika badställen, Lena o jag åkte reeeekbåten o sammanstrålade sen med Sanna o Malin på Harrys och sen avslutandes juli med Rolandz i Brunnsparken. Vad som hände den kvällen????? Jo....Lena träffades av the big love, Göran!

                           

Augusti kom med stormsteg ..... kräftskivangick av stapeln, givetvis regnade det.....
Kattjäkeln klämde ur sig en bebis, Izze

             

Sabban fyllde 6 år

         

September =jbb, tog en kombitripp, jobb-nöje, med ungarna o mormor till Småland. Gjorde om kök o sovrum. Avslutade sen månaden med att ta en tripp till Riga. Vicken sjuk jäkla resa!! Tack Lena, Göran o PD för den svängen! Gjorde flera nya trevliga bekantskaper som jag hoppas stannar kvar länge. OCH! nån jäkla brutta snodde mina kläder o min look o kladdade på en överkropp, wtf????? 

                         

Oktober bestod åter av jobb, jobb, jobb. Blev återanställd av de som tidigare sagt upp mig för att jag "hade för hög lön" kärringen som sagt upp mig hade fått sparken.......HAHA! pilutta dig sa jag på småbarns vis. Körde igång med loreálkampanjen för hösten o höll på att dö av tristess. Avslutade dock månaden trivsamt med årets Halloweenfest. OCH DET SLÅR MIG NU!!! Det är senast jag var på krogen 29 OKTOBER!!!!! wtf???????? Jag har tappat greppet TOTALT

                 

November började uselt som vanligt, alla helgons....sen årsdagen av när min bästa o närmsta vän någonsin försvann, halva månaden gick i frk Enhörnins tecken o kändes piss. Love you babe, miss U like crazy.
Jobbade varenda helg hela förbannade månaden, inte en kul partaj, inte en resa, inte NÅT! Avslutade dock månaden på ett mycket bra sätt då jag hittade nåt jag många år tidigare tappat, om jag får behålla dennna gång? Who knows??

                 

Årets sista månad, december, o allt vad det innebär med julklappar, tingeltangelpynt o annan strunt. Litet glöggmingel i huset, Winnerbäck hade årets andra spelning, Nyårsfest med kärringarna hos systeryster, Julafton här o sen liten trivsam Nyårsbjudning med goda vänner.

                                                         

Sammanfattningsvis, ett hyfsat år utan några större dumheter!
Nu kör vi på med 2010, önskar er alla en bra start på detta nya år.
Kramar i massor, Vickan



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela