Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Analyserande Apa

Publicerad 2010-01-10 14:42:07 i Allmänt

Varför i hela friden har jag börjat överanalysera varenda steg jag tar i livet?
Kommer för i helskotta INGENSTANS på så sätt eftersom det finns någon nackdel i allt....

Jag har alltid sagt till vänner som har beslut att fatta att göra listor, listor med för och emot
Listor är många gånger bra, men mina... de tar över totalt och det är fanimej inte bra det heller!

Minsta lilla mot, nej men jag skiter i det bara utifall att....

Men tänk om inte "utifall att" inträffar?

Kan man lära sig på nytt att falla fritt nån gång ibland?
Livet är skittrist med fötterna i backen JÄMT!
Jag gillar ju fasen inte TRIST....jag avskyr TRIST....JAG HATAR TRIST!!

Bot o bättring Vickan, nån som vet en kurs man kan gå?????

Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-10 15:39:52

Stilla dig stilla dig!!!!!!HUUUA!

Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Publicerad 2010-01-10 15:57:50

favorit film?

Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Publicerad 2010-01-10 16:14:35

mysig blogg!

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-10 16:15:32

trippelfrågetecknet..orolig nu??? fniss (ingen fara)

Jenny! skitsvår fråga....säger spontant....Borta med vinden i kategorin klassiker åtminstone men ändrar mig kanske om jag tänker till lite!

Cecilie, Tack!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela