Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Ångest...eller morot kanske

Publicerad 2010-01-24 19:34:15 i Allmänt





http://blogg.aftonbladet.se/mittnamnartigerandersson/2010/01/familjen-hurtbulle



Linda och Robban fick sin lilla Tiger på nyårsdagen.
Det är idag den 24 januari
Dvs, det har gått lite drygt 3 veckor sen denna brutta låg på förlosningen o gastade

Vad lägger fröken ut på dagens blogg???

Jo, hurtbullen springer upp o ner i backar med vagnen......

LINDA!!! JAG FÅR ÅNGEST AV DETTA!!!!

Vi vanliga kunde knappt sitta 3 veckor efter att vi klämt ut kidzen......

Och här sitter man själv o skyller fortfarande trippelmagen på att "det var ju inte såååå länge sen jag fick barn" ELLER HUR..
Nä nu jävlar! Jag tänker inte sitta i vassen med ångest beach-10
KAN LINDA KAN JAG!

TACK för sporren ÄVEN om den först sved...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela