Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Bakar bullar....

Publicerad 2010-01-19 12:04:18 i Allmänt





Idag har jag gjort slag i saken o bakat de där bullarna jag haft på agendan i flera dar.....



       

Det blev kanelfyllda, kokosfyllda och vanil o russinfyllda

       

Jaja, även plastade lakan fungerar utmärkt som bakduk ;)

Sen var det ju det här med kavel...Letade som faen, men jag tror att alla mina kavlar sitter i skallen på diverse amöba-killar.....

Fick dock ett tips av världens bästa Ingela över Fb



UNDERSKATTA ALDRIG EN FLASKA RÖTTS ANVÄNDNINGSOMRÅDEN!

Detta tycker jag var ett av de bättre!

Fotnot:
en amöba-kille är alltså en karl som är likvärdig med ett ryggradslöst kräldjur
o har samma rang som ett sådant i vårt samhälle. Så nu behöver ni inte goggla vidare för svaret på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela