Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Bärbar går mot stationär....

Publicerad 2010-01-26 08:51:33 i Allmänt



Är så förbannat trött på lappen, då n b samt mellanslag bara funkar ibland.
Sagt o gjort, kopplade på ett tangentbord

MEN HUR BLEV DET HÄR?????

Nu fick den inte plats på Robins lilla skrivbord....
Och plötsligt har jag skärmen under bordet....
Blev inte mycket ergonomi i den arbetsställningen;)

Lösning......



Kopplar på skärmen oxå
2 kassa burkar blir en bra typ...


NÄSTA GÅNG JAG STÅR I VALET O KVALET MELLAN LAPPIS O STATIONÄR....
påminn mig om detta är ni snälla!

Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-27 18:54:41

ser rörigt ut....men men...teknik vickan har pulat.huuua!!!!!!!!:))))

Postat av: vickan

Publicerad 2010-01-27 22:08:37

tssss.....inte blev det väl rörigt o sladdar överallt...jag är en jävel på trista tekninkprylar say no more liksom.....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela