Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

bröstchock i Robinsson?????????????

Publicerad 2010-01-10 15:36:19 i Allmänt

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/robinsonkaribien2009/article6404015.ab

Är det total nyhetstorka denna helg?
Nu kommer en artikel i aftonbladet om en av Robinsson-deltagarnas bröst som råkade skymtas i TV igår.....

Menar de allvar?
En artikel om detta?


FÖR I HELVETE! Jag har sett arslet på varenda gubbe i programmet vid det här laget.....

Jag har sett mer än så av exempelvis Anders....och jag har fanimej inte hämtat mig än från DET traumat.....

PLEASE, lägg ner artiklar som denna NU!




Kommentarer

Postat av: Mellis

Publicerad 2010-01-10 15:53:30

Bröst dör väl ingen av :D

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-10 16:07:10

nej, verkligen inte Mellis, håller helt med! Det vi däremot fick se av Anders.....ja det var fasen nästintill "nära döden upplevelse"

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela