Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Buggdags igen!

Publicerad 2010-01-10 19:52:20 i Allmänt

Idag var det terminstart för vårens buggtermin hos Säborg



(du  hittar alla kurser hos Örebros bästa dansskola HÄR:)

http://www.dansstudio.com/

Vi var, som alltid  första veckan då  man  får testa gratis, alldeles  för många....Men som vanligt kommer väl 25% ha avvikit  från trupp till nästa vecka då det är dags att betala....

Jag  hade  hoppats  på att Coach-Knut skulle ha glömt bort de små trippade swigstegen i sick-sack                    DET HADE HAN INTE
vi körde en vändning med "polisgrepp" där tjejen efter bakomvändning  går  framåt o killen  följer  efter...Men  hur lång ska man gå?  Hade inte Knut ropat STOPP  hade  jag  väl hamnat på Konsum eller nåt....

Förra terminen körde vi en variant där tjejen böjer ryggen bakåt o killen ska ta emot....Vi tjejer trodde vi skulle dråsa i backen o dö

 (så här alltså...typ....)

hehe..i år är det killarnas tur, de ska böja bak o Knut tror att vi tjejer kommer stå där med en hand i ryggen o hålla mot...U WISH säger  jag......

Irriterar mig fruktansvärd på en sak
Alla  jäkla speglar  i  en danssal
För  det  är nåt fel på dem.....

Man ser ut som man väger  ett  ton  mer  än annars
OCH man är ful som stryk

Jag kan  leva med  att föra mig som  en liten elefant bland gaseller
Jag  kan  leva  med  att se ut som Bambi på hal is
MEN FUL O FET, dessutom i kombination?

ALDRIG!


funderar över om jag ska krossa speglarna 
eller helt enkelt ställa mig på  crosstraiern

Kommentarer

Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Publicerad 2010-01-10 21:41:01

japp =) tack =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela