Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

den somaliska islamistgerillan?????

Publicerad 2010-01-12 09:22:06 i Allmänt

Idag har jag kört två vändor med ungar till skolan då den ena började 08:20 och den andra 09:00...
Lyckades då matcha in en av nyhetssändningarna på radion

Vad får jag då höra?

Jo.....

Det har försökt rekryteras till den "somaliska islamistgerillan" nånstans runt göteborg

Somalisk islamistgerilla?????

Skojar ni med mig?????

Vem fan skulle vilja va med där???

JAMEN, det är inte så ofta ens jag blir förbannad, men när jag väl blir det......då blir jag RIKTIGT jäkla arg o objektet för ilskan brukar springa rätt fort

Och vi kan väl konstatera....

Inte ens jag känner att detta skulle vara ett intressant forum för att avreagera sig.....

Somalisk islamistgerilla......

HAHA tillåt mig hånflina o önska lycka till.....Och till de som tycker att "wow, vilken grej, jag ska gå med" kan jag bara säga TA MED EN KLÄDNYPA ni anar inte hur illa en somalisk medlem luktar....stanken från en hel liten gerilla måsta vara fruktansvärd.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela