Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Denna dag går till historien

Publicerad 2010-01-04 10:02:22 i Allmänt

Idag har vi sagt adjö och på återseende till en nära vän som tagit långtidssemester i skogen.
Jobbigt, men ännu värre var det nog för den som åkte. Jag vet när du gråter min vän o det får man göra!

Jag trodde nog aldrig jag skulle få uppleva denna dag och vet inte riktigt vad jag ska säga, Oj! kanske, hände det verkligen efter alla år av tjat o gnat? Vad händer nu? Vad händer sen? Hur gör vi under tiden? Vem ska jag fråga o resonera med? Kan jag få en jourhavande utomstående kompis tack????

Jaja, allting löser sig väl o visar sig med tiden. Jag kanske ska passa på att ta bra beslut jag med under tiden, kan andra göra rätt kan väl fasen jag göra det oxå!

Du är bäst min vän, finns alltid för dig när du tar bra beslut och går åt rätt håll i livet, det vet du!
Vickan

Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-06 18:08:18

Efter regn kommer sol...

Inget har ändrat sig, you and me 4 ever.

Nu kommer saker bara att gå uppåt med en jävla fart.

tjat å gnat hjälpte tills slut.TACK!!!!!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela