Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Fredagkväll

Publicerad 2010-01-08 22:57:51 i Allmänt

Ikväll har Sabina sin kompis Lovisa här som ska sova över. Robin är på fest, han ville att jag skulle hämta honom vid halvelva-tiden.
Jag vill gå och sov nu, har blivit lite ont om sömn hela denna vecka nämligen....man kan även säga att mina ögon är knallröda OCH står i kors...
Tror ni flickebarnen tänker sova?
Nixpix o nejtack på det va! De har låst in sig i badrummet med mitt smink.....
Tror ni Rob tänker åka från festen....nixpix o nejtack därmed....fick ett mess för en timma sen "jag blir sen" hmmm....

NÄR SKA JAG FÅ SOVA???? det är kvällens stora fråga........



Trötta kärringars klubb.......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela