Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Gnällfian spekulerar

Publicerad 2010-01-16 10:26:26 i Allmänt

Lördag och helg igen, ibland undrar jag om det inte finns andra dagar. Tycker det blir helg hela tiden o HELGER SUGER! Nästan jämt.....Jag säger som Ubbe sa en gång i tiden "ikväll blir det mysig hemmakväll eller på singelspråk URTRIST fredag"

Varför är det så svårt att få folk att vilja vara sociala och göra nåt ibland?
75% av alla jag känner sitter hemma i varsin lägenhet o glor på burken. Ska det vara så svårt att istället sitta på samma ställe o glo på burken?

Jag tror jag har kört 100-tals förslag genom åren
Vi kan ses och söndagskäkar på Oléarys varje vecka
Vi drar ihop ett vinprovargäng 1/gång i månaden
Vi drar igång en bokcirkel som ses var 5:e vecka
Vi kör en månad med "halv-åtta hos mig" varje fredag
Vi kör en spelklubb/lottskrapklubb

funderar på om jag ska föreslå en syjunta......Det kanske är det som är "da shit"


Kommentarer

Postat av: ???

Publicerad 2010-01-16 11:17:04

förstår din frusrtation...

detta är ett märkligt fenomen...

har eller aldrig fattat detta betende:(((((

Postat av: Smurfen

Publicerad 2010-01-16 14:39:47

hahaha de där me bokklubben skulle ALDRIG funka för mig.... skratt

ja läser alltså en bok på 300sidor på typ..... 6månader eller någe ;)

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-16 17:53:49

klart det skulle, man behöver ju inte LÄSA böckerna. Det har jag sett på TV...de träffas 7 st var sjätte vecka, då de haft som mål att läsa en bok. Sedan frågar den som är värdinna "har ni läst klart den" och då brukar alltid hälften svara njaaeeeej... SEN FIKAR MAN ISTÄLLET!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela