Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hackar morsan igen!!

Publicerad 2010-01-20 18:31:42 i Allmänt

         

Tjabba boys´n´girls, idag ska jag blogga till pappis igen, för JAG har fått MUSKETÖR-BARBIEN!!!

"Hej pappis!
Idag har jag köpt min musketördocka som heter Alvina. Hon är jättefin och har både en kort och en lång klänning! Mamma går o muttrar "fyra förbaskade hundralappar" hela tiden, jag undrar varför, det kommer ju nya sen! Jag saknar dig väldigt väldigt mycket mer än 114-tusen-trettio. Jättemånga tusen-hundra pussar till pappa Kram från Sabina!"

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-22 15:49:25

Saknar dig med min lilla älskling!!!!!vicken frän docka..mammis har pengar så du har rätt..det kommer nya!!!!!!!!!

i dag ska pappis lära sig mera om mat lagning å träna lite..hoppas du städar ditt rum å hjälper mamma hemma..115 tusen pussar å kramar pappa

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-01-22 17:25:06

idag har jag varit i skolan och fritids.Jag tycker det är roligt där och idag fick vi en ny tjej i klassen. Jag ska städa på mitt rum imorrn. Nu ska jag se bollibompen o lets dance. Tusenhudra pussar o kramar från Sabbis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela