Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hackar morsan igen!!

Publicerad 2010-01-23 17:37:57 i Allmänt



Tjabba boys´n´girls! Dax att hacka morsan igen för att skriva lite till pappis!!

"Jag har badat idag och jag blev väldigt ren om håret. Idag ska vi ha lördagsmys och titta på Robinsson, hoppas du kan se det med! Hur dags kommer du hem? Idag har vi varit på restaurang, vi fick kött o potatis och en liten chokladbit till efterrätt. Jag tyckte inte det var så bra, jag ville ha en god chokladkaka, inte en liten pyttebit. Jag kommer nog sova gott, hoppas du gör det med! Tusen-hundra pussar o kramar från din Sabina"





Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-23 18:22:35

va gott att äta ute.nam nam..å du bara dyker å dyker

lite lör mys är inte så dumt..ja jag ska se robinsson kan vi tänka på varandra....klart du ska ha en chokladkaka....pappa har tränat i dag å ska på spinning i morrn så att jag blir lika bra som du..mitt lilla lejon Grrr 10000000000 pussar å kramar pappis

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-01-23 19:11:12

Det är jättemycket snö här,jag kanske önskade mig för mycket! Vi har köpt chokladtårta till kvällen, jag kan spara lite till dig. Kommer du på vintern, våren eller sommaren? Var jobbar du, på Öland eller nån annanstans? Jag har haft det väldigt bra, hoppas du har det bra oxå! Tusenhundrasextifyra kramar o pussar till pappis från ditt barn Sabina.

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-24 09:00:44

jobba lite här å där...va gott det ska bli med chokladtårta.jag kommer nog i alla fall när snön är kvar.lilla vännen.hundra tusen pussar från pappis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela