Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hackar morsan igen!!

Publicerad 2010-01-24 19:45:13 i Allmänt



Tjabba boys´n´girls hackar bloggen o ska skriva lite till pappis!


    

"Hej pappis, idag har jag haft kul för jag har varit hos mormor en stund då mamma var på buggen. Sen har jag lekt en massa och nu har jag tittat på bollibompen. Sen ska jag gå och lägga mig o sova väldigt gott. Kommer du hem på midnatten eller? Jag leker väldigt bra med mina gamla gosedjur som jag har hittat i förrådet. Det var allt för mig tusensextiofemtio-sjuttiofem pussar till mitt lejonpappa ifrån din Sabina"




Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-25 18:57:27

puss min lilla lejonina...Pappa ringer innan han kommer...hoppas du tränar på dansen,å skolan...tänker på dig jätte mycket..va bra att du hittade gosedjuret att leka med...jag skrev ett brev i helgen där skickade jag med en sak åt dig..

nä nu ska pappis träna å sedan se på tv..i morrn ska jag bort på kvällen...sov gott min älskling..BARA din PAPPA

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-28 17:20:44

hej lilla plutt..nu är det snart helg.så säg till mamma att ni ska åka å bada så du kan träna på simmningen...du kan skicka en teckning till pappa.en sådan där fin som du brukar rita..tusen hundar pussar pappa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela