Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hackar morsan igen!!

Publicerad 2010-01-16 18:36:05 i Allmänt



Tjabba boys´n´girls Sabban här igen som hackar morsans blogg för att snacka med pappis!
ÄRUDÄR?????????



"Jag älskar dig pappa och jag saknar dig. Kommer du hem imorgon eller en annan dag? Vi har varit o handlat idag. Vi handlade godis o choklad.



Pappa, vi har gjort marängsviss idag och vi ska göra mer till dig när du kommer hem. vi har sparat av allt så du behöver inte vara oroligt, vi kan göra massa till dig.



Någondag ska vi ta kort på alla tre åt dig. Sover du på hotell eller sover du i lastbilen? Mår du bra och du är väl inte ledsen över nåt. Nu ska jag se bollibomp o ha myskväll. Vi hörs en annan dag. Puss o kram från din Sabina"

Mamma fyller på med ett Ps här på slutet...oroa dig inte, allt är lugnt o fridfullt på alla sätt o vis, har suttit vid Robs lap flera dar o den saknar b,n, samt mellanslag hela så jag kan inte skriva så mkt på den, därför har du inte fått svar på Fb-mailen.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-16 22:24:32

nja sover på hotel!!!vad snäll du ä plutt som kommer att göra så mycket marrängsviss åt pappis..

bara lite ledsen för att jaf inte kan träffa er just nu..men allt kommer att bli bra när jag kommer hem.då ska vi festa å leka,bada simma.låter bra att mamma har det lugnt omkring sig slipper pappais oroa sig...älskar dig sabban.hoppas dina läxor å skolan går bra..natti natti.kul med er alla 3 på kort.götti grisar.kramar pappis

Postat av: Sabban

Publicerad 2010-01-17 11:03:21

Vilken dag kommer du på en torsdag fredag lördag eller söndag? Jag gillar dig. skolan går bra men jag kan inte skriva än. När du kommer hem kan du sätta upp en sänghimmel åt mig? En sån som prinsessor har.Puss o kram till pappa från Sabina

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-17 17:44:45

Det tar en liten stund till innan jag kommer hem.

men när jag kommer hem så ska vi sätta upp sänghimmlen...

åk lite grillor med mammis!!!!!

Nu ska jag lära mig att laga go mat.sedan pingis å träna,,,träna mycket på din dans...

pusså kram Sabina från pappa...

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-18 21:56:28

Idag har pappa varit å lyssnat på en massa folk som berättat jätte bra saker.

har funderat på din sänghimmel å hur du vill att den ska se ut.det kan du ju visa mamma.om du å jag ska bygga en eller köpa.puss på dig sabina.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela