Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

hackar morsan

Publicerad 2010-01-15 07:27:59 i Allmänt



tjena boys´n´girls...Sabban här!

Min pappa är borta och jag har varit lite ledsen den här veckan. Morsan säger att han är i Grekland med lastbilen o jobbar, men jag tror henne inte.....Så här länge kan man väl inte jobba?
En stund funderade jag över om han hade dött, men då sa mamma att jag kunde prata med honom över bloggen, och då måste han leva liksom!
Så, nu hackar jag mammas blogg så jag kan prata med pappis, kan inte låta morsan hållas själv. Hon skriver URTRISTA inlägg

"Pappa, jag har gjort en pussbild åt dig. Jag längtar efter dig o undrar när du kommer o hälsar på mig. Mamma säger att du ska jobba ett tag till men att du sen vill göra nåt jättekul med mig. Jag kommer snöpula dig. Robin är DUM nästan jämt, jag ska slå honom. Ibland skrattar vi mest åt honom, som igår då han trasslade in sig i stolen, HAN ÄR EN KLUNS! Hackar mamma snart igen o skriver till dig. Puss o kram från Sabban"





Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-15 18:10:59

Bra att du hackar mammas blogg pluttan...

då kan ju du å jag prata med varandra..vicka fina bilder det är på dig...hoppas du sköter skolan å har jätte många kommpisar.

nja han är lite klantig storebror med det får du leva med...jaaaaaa vi ska hitta på många roliga saker när pappa kommer hem....10000 pussar från din pappa..be mamma läsa detta....tänker på dig varje DAG!!!!!!

Postat av: Sabban

Publicerad 2010-01-15 18:45:29

hej pappa

jag saknar dig. idag hann jag inte leka med nån efter skolan och jag längtar efter dig. Hur dags kommer du hem och var jobbar du nånstans. Hur länge kommer du vara där? Äter du bra där? Och hittar du till toan om du blir kissnödig? Det var allt från mig idag kram Sabina

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-16 11:22:13

ja toan hittar jag,BRA va plutt!Det tar en stund till innan pappa jobbat klart..mycket mat finns det.så det gör jag plutt..krama om mamma hon behöver det..puss pappa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela