Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

HJÄLP! jag håller på förvandlas till hemmafru.....

Publicerad 2010-01-16 17:43:07 i Allmänt



Jo det är säkert....

kolla här

Jag jobbar knapp alls längre
Jag städer, diskar, tvättar 75% av min vakna tid
Jag lämmar o  hämtar ungar i skola och aktiviteter jämt
Jag tittar på såpor på TV jag egentligen avskyr, typ ParadiseHotel
Jag är för jäkla bra på att ligga OM jag sätter den sidan till
Jag står en lördagkväll o funderar på om jag ska ställa mig o baka bulllar
Jag sover middag 6 dagar av 7

MEN FAN JAG HAR GLÖMT DET VIKTIGASTE

ska man inte ha en rik gubbe som försörjer en oxå?




PLEASE Can someone resque me from this shit?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela