Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Hur man kommer upp i tid på morgonen...

Publicerad 2010-01-11 18:24:15 i Allmänt

Jahapp, januari rullar vidare och det är redan ny vecka.

Denna började med skolstart....SHIT! var min  tanke igår, hur f-n ska vi komma upp 06:30 för att sedan vara  i skolan till 08:20????
 Lilla  fröken går ju att få liv i, men den stora ungen? Som har lagt sig vid 4-5 på morgonen i 3 veckor.....för  att sedan vakna till framåt eftermiddagen...
Gissa hur paff jag  blev då jag klev in i hans rum (med  ishiken  redo) OCH  UNGEN VAR VAKEN!!!!!

Är du vaken stammade  jag?
JA!!   hördes  mindre glatt från täcket
Hur gick  det till, kände jag mig tvungen att fråga...
Jo, svarade sonen, jag visste att jag  inte skulle kunna vakna, SÅ JAG SOV INTE  ALLS....

Jaja,  alla problem har en lösning va?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela