Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

Ibland.....

Publicerad 2010-01-14 21:52:39 i Allmänt

....gör man rätt ibland gör man fel



Ja mr Krunegård det är väl så och tyvärr går det väl inte att backa bandet för att göra om och göra bättre. Men man kan lära sig o göra bra nästa gång.
 
Sen är ju frågan, om det blir fel för att förutsättningarna som fanns från början lät annorlunda än vad verkligheten visade att de var, är det då lika mycket fel? Kan man ursäkta sig med att grundtanken var kanske inte den bästa, men åtminstone OK, sen kom facit o då var skadan redan skedd?

Ja, inte vet jag, vad tycker du? Kommentera! Själv ska jag fundera vidare under natten och gissar att ämnet kommer återkomma någongång!

En sak är jag iallafall säker på, går jag till mig själv vet jag att jag står för vad jag säger, jag står för mina handlingar, jag står för mina tankar, oavsett om de är/jag gjort rätt eller fel.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-01-15 20:36:30

Ligger en liten filåsof här å mummlar eller????

Fånga dagen vännen!!!!!

Alla gör rätt eller fel sådant är livets skola.

Om man skulle ha facit i hand hela tiden så lärde man sig inget.på gott å ont.

Man bör ju lära av de saker man gör fel kontra rätt.

Jävlar vad jag kan nu då!!!!!!!

Man ska alltid stå för det man säger eller gör.

om det så blir att man trampar på ömma tår.

Tänk inte för mycket...va logisk kontra listig..

månag fel kommer när man blandar in känsla....

dax att kolla lets dance.ha en mysig kväll.

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-01-15 22:32:45

trampa på ömma tår är ju en sak, stampa ner nån med ett par av stövletternas klackar är en helt annan....jag gör tydligen inte det längre så jag är nog bara logisk numera o har lagt listigheten åt sidan, men det är bra, försöker jag intala mig iallfall...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela