Singelflickans

Det kan vara smickrande, det kan vara vasst, det är alltid syniskt men mestadels bara knäppt.....

kommer Robin flytta?

Publicerad 2010-01-12 13:40:13 i Allmänt



Igår var fröken Nilsen och handlade
Bland annat frukt
Detta är vad som idag finns kvar av två stora skålar.....

Det finns två saker man INTE kan låta fröken Nilsen stoppa i käften
Det ena är choklad.....
Det andra är, ja just...frukt....
Detta VET alla som bott under samma tak som mig mer än 24 h, MEN uppenbart hade mina kidz fallit i tillfällig glömska.....

Jag åt 1 apelsin, 1 päron o 2 clementiner framför TVn igår kväll....Sen satt jag en timma vid laptopen i Robins rum
funderar nu över om han valde att sova på balkongen.....

Idag vill ungarna ha fruktsallad, slänger i några russin i den oxå.....

Är de säkra på att de tänkte efter innan denna önskan uttalades?
Kommer mina barn bo kvar imorgon?

Ja, vi får se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vickan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela